Sol och sällskap av mami

2011-03-07 / 19:54:57
En härlig dag med andra ord. Jag och Halie gick ut med Kiara till en början och gick sedan upp till mami för att umgås lite. Men direkt då vi kom dit så bestämdes det att vi skulle åka runt lite och kolla efter grejer mamma skulle köpa. Men det gillades starkt av Halie som hela dagen visat hur mycket hon vill åka bil så hon var lugn exakt hela resan och alla dess timmar vi åkt runt. Tiden gick och vi bestämde oss för att äta ute och sedan kom vi hem. Halie var väldigt trött så först läste vi lite ur hennes böcker och sedan nattade jag henne och hon somnade direkt. Skönt för mig och bra för henne. Nu ska jag snart se på "16 and pregnant" och där efter "en unge i minuten" och efter det så kommer sambon hem..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥