Solen den lyser

2011-03-10 / 10:03:47
Godmorgon sunshines!
Sitter vaken själv, som vanligt. Och de andra sover. Idag är vädret lika fint som dom andra dagarna så kanske blir det att gå ut en stund då Halie fått i sig lite lunch, och sedan ska jag hinna med en dusch också.

Har också råka bytt sovrutin, nu somnar man runt ett på natten ja det är väl så det blir så man är hemma och har sportlov, får hoppas den går att rubba tillbaka då skolan börjar igen.

Sambons chef
har fortfarande inte hört av sig, börjar bli ganska less.. Det är ju så viktigt att ordna detta nu och det är jobbigt att inte veta hur det blir.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥