Söndag, och inga bussar :/

2011-03-27 / 09:22:42
Godmorgon på er alla.
Kände mig lite hängig imorse dessutom var det rätt drygt att klockan var en timme mer än vanligt. Men fick sova ut en timme extra för min snälla sambo skulle liks upp då Halie vaknade.. Så dom tog sig en dusch tillsammans och därefter så fikade vi tillsammans. Nyss drog han på 24 timmars pass. Så jag och Halie är själva idag, vad ska vi göra tro? Har ingen fantasi då det är söndagar det mesta är som stängt. Men funderar om man kanske ska på stan.. Fast just ja, det går ju inga bussar på söndagar, så då sket sig det med :/ Vad ska vi då göra? tänkte i alla fall ta upp Halies nya lampa i sovrummet.. Tror att hennes rum enstast består av typ rosa. Det osar ju bara rosa då man går in där inne. HAHA, märskt aldrig att jag älskar rosa.

Btw, minneskortet till kameran är paj så inga nya bilder blir det på ett tag nu :(
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥