Städ och en liten lista

2011-03-05 / 19:25:36
Vi har städat och donat konstant hela dagen idag. Men skönt börjar se bra ut om man säger så. Och sedan fann vi lite undangömda kläder åt Halie och bebisen. Så nu har man tvättat en hel del och måste nu invänta tills något blivit torrt innan jag börjar med nästa maskin. Vaggan ligger dessutom i vårt rum nu, det ser så mysigt ut. Kan inte ens tänka mig att det ska ligga en liten där i och kläderna vi kollade var ju så små, såg ut som små dock kläder. Kan knappt minnas att Halie varit så liten.. Helt otroligt hur fort tiden går. Och snart är dessutom Halies syskon här och den tiden kommer nog gå lika fort.

"Jag har sjukt konstigt symptom nu.. Jag vill hela tiden ha "kolsyrat". Är som tokig i det."


Det behövs snart handlas in lite till bebis i magen..
Detta ska vi handla in:
- Syskon vagn och kanske en ny vanlig vagn..
-  Sockar och (första kläderna)
- Blöjor i massor (förbereda sig)
- Artiklar..
- Namn skylt (får bli då bebisen kommit)
- Byrå.
- Sol hattar
- Babysitter
- Babywatch
- Hopp gunga
Och säkert mer som jag inte kommer på just nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥