Tålamodet på noll

2011-03-27 / 21:58:01
Enda sedan två har Halie gnällt och åter gnällt. Har försökt gjort allt i min makt för att få henne nöjd. Men samtidigt så har jag behövt ligga ner fem minuter vilket Halie inte alls tillöt mig idag och har bökat på mig, så jag fick väldigt ont i magen, tur att det gick över. Senare kom mamma och bror hit så vi drog på affären tänkte att hon skulle bli mer trött och nöjd då eftersom att hon älskar att åka bil. Men då vi kom hem var hon glad och sedan blev hon trött så jag la henne som vanligt men gud så hon bråkade på, så jag allvarligt bröt ihop kände att jag inte hade ork kvar. Så då kom min snälla mamma över och nattade ner henne.

Har sånt problem att natta henne nu då jag är gravid kan knappt stå still länge innan yrseln kommer.. Och magen är ivägen då jag ska försöka stryka henne i håret. Sådanna här dagar gillar jag inte.. Men nu sover hon äntligen och jag ska bara ta det lugnt och försöka att inte städa, vilket jag jämt gör då hon sover tar ju slut på ens krafter mer. Så jag ska lata mig en timme nu och sedan sova för imorgon är det en bra dag, vi ska få höra bebisens hjärtljud för första gången ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥