Tama rådjur

2011-03-12 / 17:15:30
Nu har vi varit ute i solen och slängt sopor, besökt mami någon timem och varit en sväng på hemköp. Nu så lagat sambon mat i köket medans jag chillar och Halie leker runt här hemma.

Vi har världens tamaste rådjur här där vi bor. Vi bor i hyreslägenheter och ändå springer dom här ute mitt på blanka dagen. Idag då vi kom med bilen så kom det fyra rådjur framför oss gåendes mot andra sidan. Känns lite ovant att dom är så pass tam att de inte bryr sig om tidsbegreppet vilket dom brukar göra. Men härligt att det är så. Försökte fota, men vet inte om jag fick till någon bra bild ska kolla sen så jag ska lägga in fotona ifrån min mobil!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥