Trött idag, bläää!

2011-03-04 / 21:49:33
Det har varit en väldigt tröttsam dag, började efter andra lektionen sen dess har jag velat sova men än är jag vaken.

Det började med skolan och där efter hämtade jag Halie hos dagmamman och vi gick hem och gjorde lite middag. där efter kom sambon hem och åt och efter det så åkte vi på willys och handlade lite götta inför ikväll.. Så nu har man nyss vräkt i sig massa skit och sett en ny film, vilket jag köper hela tiden. Är film nörd och filmerna består till mesta dels av komedier. Nu så känner jag hur törtt jag är så jag funderar snart på att nanna kudden fast än jag vill vara uppe lite extra ikväll då sambon är ledig, men det verka inte gå då ögonen hela tiden vill blunda.


Min sötnos har varit en liten plutt, ändå var det ju inte så längesedan jag fotade detta. Vad händer med tiden?


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥