Underbar dag

2011-03-26 / 22:07:08
Blev inte alls så mycket på Ikea som jag trodde, man märkte hur tiden gick fort då man hade Halie med sig. Men det blev i alla fall en hylla vi ska ha ovanför tvn, bebisens första kläder, byxor + tröja till Halie fick dessutom med två gratis nappar och våtservetter, tandborst hållare till Halie, rosa/blom lampa till Halie, En grej man har toarullar på, två smörknivar, örhängen till mig, tröja till älskling, en lite leksaksbil till Halie, knippor till köket och lite gotta.. Blev en riktigt bra dag med underbart sällskap, måste ses fler gånger. Vi har alltid så jädrans kul tillsammans. Och Liam var världens charmgosse och jag fick bära honom, lätt och snäll :)

Men nu är vi alla trötta efter en lång färd sen imorse vi kom ju hem för en halv timme sedan..
Slänger in några foton som Sofie fotat då hon skickar dem ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥