Uppe i tid

2011-03-26 / 07:06:14
Ja inte behöver man en alarmklocka då man har en dotter som vill upp strax innan halv sju. Nu så ska jag bara piggna till och om en halvtimme kommer älskling hem, då ska jag skicka han till sängs direkt så vi kan ta oss till Sundsvall klockan tio. Och då möter vi Sofie + familj där vid tolv. Jäklar så mysig dag, eller hur?

Halie leker runt i sin princess bil just nu, hade tänkt äta frukost åtta om hon kan hålla sig. Så får hon äta lunch i bilen. Våfflor och grädde får väl se hur mycket hon kladdar också vill säga. Men det är det enda jag har som man faktiskt inte behöver äta varmt, vi ser väl om hon är kräsen annars får man svänga in någonstans och värma hennes mat helt enkelt.

Jag och Liam sist då vi sågs..                                                           Halie och sofie, sist vi sågs!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥