Usch för denna söndag!

2011-03-13 / 16:59:08
Världens sämsta dag!
Känner mig riktigt arg och irriterad och hormonerna flöder ut. Allt strular sig idag.

- Tvättmaskinen har pajat och tuggar sönder kläder ..
- Finns ingen tvättmaskin i övik säljes på blocket (för priset vi kan ge).. Men då vi väl hittat en som ligger 10 mil bort, ja då ryms den inte i bilen vi tänkt låna!

- Är slö (har varit i 4 dagar)
- Halie jävlas och rör i allt hon inte får röra vid (mer än vanligt)..
- Katten trotsar och ska riva bak i tvn..
- Skola imorgon, känner mig inte ens taggad.
- Har inte gjort något skolarbete hemma alls (blir en jobbig vecka med andra ord)
- En design jag håller på med till en annan JÄVLAS!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥