Utbildningsmässan

2011-03-15 / 19:21:54
Har inte orkat blogga, jag har mina svackor. Så är det ibland.
I vilket fall så köpte vi en begagnad tpååmada whirpool tvättmaskin igår natt. Den funkar kanon och tvättar nu tredje maskinen, skönt att kunna känna sig levande igen. Tack till snälla E för att hon nämnde att hon skulle sälja den och att den är i toppform. Ska lägga in ett foto på den ikväll och mag foton :D

Imorse så drog vi (familjen) på nola och kollade lite utbildningar. Dom hade ju utbildningsmässa där. Jag vet nog vad jag vill gå nu. Strömbäcks fölkhögskola journalist linjen. Men innan dess måste det pluggas upp lite. Ska ringa dit och se vad man behöver ha och sedan kämpa upp med betyg och hoppas på att komma in där om något år. Men det är bra att ha mål och drömmar :)

Vann en jeans jacka på tradera åt Halie för några dagar sedan, och söker nu lite regnkläder och en skinn jacka och även en lek jacka. En hel del som måste köpas in nu då våren närmar sig. Måste även finna lite till lillen i magen och börja planera ut och spara undan till en syskonvagn.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥