En unge i minuten, vilket berörande program

2011-03-07 / 21:43:28
Vilka minnen man får av "en unge i minuten" och gud vad jag känner mig stolt som inte ens lät eller grät då jag hade värkar på min förlossning och höll ut tills jag nästan var öppen helt innan jag fick rygg bedövning. Trodde inte man kunde få den så tidigt.. Exempel då man är öppen 3 cm. Nu menar jag inte att man är mindre stark för att man låter då man föder alla är vi olika. Men jag trodde själv att jag skulle börja gråta och vara arg på min förlossning men istället så blunda jag och var tyst under hela förlossningen. Alla är ju så olika. Vet inte alls hur denna komma gå. Men då man ser programet kommer både otäcka minnen upp "värkarna" och de bra minnena då bebisen faktiskt kommer ut.

Så hemskt det som hände med det sista paret.. Hon som absolut ville föda fick inte, hon hade ju rätt känsla som hon trodde. Men slutade väldigt bra med en kärleksfull pappa. Och världens finaste namn fick deras dotter "Halie" :)

Åsikter!
Postat av: Fotobloggen - Emma

Hon heter inte Halie ;o

Pappan sa " Hej Li" till bebisen, tösens namn är Li :)

Kommenterat - 2011-03-08 / 11:15:53  | URL - http://fotobloggen.blogg.se/
Postat av: Fotobloggen - Emma

Menade inget illa :) Trodde också det först men såg sedan att det var Li tösen fick heta :)

Kommenterat - 2011-03-08 / 17:38:23  | URL - http://fotobloggen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥