VG +, stolt så in i norden

2011-03-31 / 20:02:57
Ni vet ju om att jag valde att göra omprov då jag fick G på mitt samhällskunskaps prov. Kände mig inte nöjd och att jag kunde mer än vad jag fick fram. Så jag körde på idag och gick ett VG +, snacka om nöjd jag blev.. Happy face hela lektionen.. Trots att jag gjorde allt för att hålla mig vaken. Sov endast 6 timmar inatt och det är alldeles för lite för mig. Så efter provet åkte jag hem och sov en timme och där efter hämtade jag Halie hos dagmamman. Sambon kom hem vid fem så vi har käkat och vart över hos mamma. Köpte en byrå av henne för en billig summa så nu har bebisen något att ha sina kläder i.. Blev som en liten lättnad =)

Halie sover och jag har gjort klart all tvätt så nu blir det tv och big brother resten va kvällen. Har ju missat cirka 4 avsnitt så ska bli spännande att se..

Har en ny fråga till er, vänligen klicka =)


webvoter-omröstning
Är du kille eller tjej?

Kille
Tjej

Se resultat
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥