Vi mår bättre idag :)

2011-03-22 / 10:33:55
Var hemma idag med, men mår bättre idag så imorgon måste jag till skolan och ikväll måste jag plugga samhällskunskap "like hell." Avskyr då det blir i sista sekund. Men men bara att kämpa på om man vill fram helt enkelt. Är vaken själv. Både Halie och sambon sover. Tror Halie mår bättre idag hon med, enligt sambon får se hur hjärtat verkar då hon vaknar. Men Halie har faktiskt aldrig haft feber mer än ett dygn vilket är jätte bra. Men bara för att jag sa det nu kommer det väl ändras.

Idag är det ingen planerat eftersom vi var så dåliga igår så förmodar jag att vi ska kurera oss här hemma och bara ta det lugnt och göra det vanliga.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥