Yrsel och trötthet

2011-03-29 / 09:03:31
Usch så jobbig morgon. Började bra med frukost. Men då jag satt i bussen kom yrseln och den käntes värre än vanligt, andades djupt och försökte göra allt för att inte ramla ihop. Då jag väl kom in till skolan så la jag mig på en bänk i cirka 30 minuter och ringde BM. Dom ringde upp mig och frågade om jag druckit bra med vatten. Och det tycker jag att jag har. Men jag skulle försöka dricka mer.. Sedan så fick jag en tid på BM på fredag för att se hur det ser ut då. Har jag tur så har järntabletterna verkat mer tills dess (om det nu beror på det). Hoppas det hjälper pallar inte av att ha sån stor yrsel varje morgon, dessutom kan den komma där innan lunch.. Men vi får hoppas på det bästa så jag orkar med pluggandet.

Har svenska nu men så fort jag läser håller jag på att somna så jag valde att sitta här en stund så får jag se om jag kan fortsätta efter rasten, jag gör mitt bästa i alla fall!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥