Back in school

2011-05-02 / 09:15:24
Godmorgon.
Nu så har skolan börjat igen och jag sitter nu och försöker göra en rapport inom samhällskunskap.

Halie fick vara hemma idag för att hon varit så febrig i helgen men verkar friskare idag så imorgon ska hon till sin dagmamma igen.

Helgen har vart mys, har sovit i Svedjeholmen i två dagar. Sista april bestod av god mat och sedan gick vi till två av mina syskons skola där det var en brasa och aktiviteter. Min mamma kunde inte hålla sig så Halie fick fiska i fiskedamm och sedan kom det även dit clowner så hon fick sig en rosa ballong, och hon blev så glad. Det värmer att se henne le. Där efter gick vi hem eftersom att det var så kallt och Halie var ju lite halv sjuk. Där hemma så kollade vi på skräck film och käkade götta. Så det blev en suverän valborg för våran del, trots att Halie var lite sjuk. Dagen efter var där emot en seg dag, kände mig bakis trots att jag inte drack. Hoppas alla ni andra hade en bra helg.

Gumman på sista april, rätt bråkig men var även snäll!

Som ni sett har jag gått in i vecka 29 (i lördags). Det känns att tiden bara rullar och jag hinner inte ens uppdatera er om det heller och mag foton kommer heller aldrig in. Ska göra mitt bästa i veckan. Ni lär se en stor skillnad. För jag känner mig riktigt höggravid.

Men ska fortsätta plugga nu!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥