Bara tre veckor kvar

2011-11-11 / 19:22:49
Har nyss städat och avvarat lite mys tid med hela familjen innan Halie skulle sova. Hon fick lite godis och var hur nöjd som helst men sen då vi fick lov att duscha av henne för att hon smetat in sig i allt godis så blev hon inte alls lika glad. Men tröttheten sa ju till, hon somnade direkt.. SÅ nu kan vi bara slappa här hemma. För städningen är klar och Eddy är nöjd. Skall väl bara ta hand om lite tvätt och så.
Nu är det bara 3 veckor kvar till dopet och jag börjar få lite frustration. Det är ju så mycket att göra som att:

- Planera in ingridienser och hur tårtan ska se ut.  
- Fixa två foton på en cd och ge till bagaren
- Ringa runt och kolla med dom som inte svarat om de ska komma
- Köpa allt som tillhör ett dop
- Hitta kläder åt mig själv
- Hitta dop present åt Felicia och någon liten present åt Halie så hon slipper känner sig utstött.
- Ringa prästen, vi har inte ens träffat honom ännu
Och mycket mycket mer som jag inte kommer på här!

Dopet förra året, finaste Halie!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥