Beslutångest

2011-11-03 / 20:04:27
Hej och håå.
Nu är det lite lugnt här hemma, kollar runt lite på "kändisar" en utstyrsel, men finner ingen som passar mig. Antingen så är de för vanliga och då är det svårt att se vem man liknar eller så är de svåra. Men som tur är så har jag en plan B. Gick ju som sagt med Johanna och Jessica på stan idag. De köpte massvis till sin utstyrsel, de kommer bli as läskiga och läckra ;) ska bli kul att se de imorgon. Har nyss städat, men ska städa mer imorgon då ungarna och sambon åker. USCH, första gången i mitt liv mina barn ska 12 mil bort UTAN MIG. Men jag får infinna mig i det, de kommer ju tillbaka dagen efter så. Kommer bara kännas väldigt tomt. Men sambon tycker jag bara är fjollig som säger det. Då säger han bara "litar du inte på mig eller?". Det har han ju rätt i. Måste ju ge honom en chans nu.. Vi får väl se hur mycket han glömmer av alla saker han har med sig. :p haha! Men under en timme kommer jag säkerligen gå runt i lägenheten med lite ångest. Sen blir det brottomt med både utklädnad och göra mat. Men jag hoppas nu att kvällen blir lyckad och kul...

Just nu så badar sambon Eddy.. Efter det så ska han göra en extra koll på gamla lägenheten eftersom att den skall besiktigas innan sambon och ungarna drar iväg till Umeå. Hoppas vi slipper städa om för vi har verkligen kämpat på alla håll och kanter, den är så ren den kan bli. Där emot får vi säkerligen betala för några tapeter, men men så det kan gå med barn :)

Nej nu ska jag inte ödsla min tid framför bloggen utan övergå till google, so long!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥