Det värmer om hjärtat.

2011-11-09 / 23:26:32
Gissa om man blir överraskad och alldeles tagen då min vän som nyss blivit min "granne" kommer över med en bukett rosor, gofika och en film.. Blev så glad, det där är en riktig vän. Fast det har jag alltid vetat att hon är. Men att få det bevisat på det sättet gjorde mig riktigt glad. TACK GUMMAN!!

Innan det så drog sambon iväg på jobbet vid fem tiden och jag tog hand om barnen. Eddy sov från 15.00 till 20.30 och det beror ju på antibiotikan, men jag hann ju umgås med Halie, vi satt och sjöng och tjoade innan det var lägg dags för henne och hon somnade fort. Så min kväll har varit kanon bra. Tänker nu spendera sista timmen med sambon, han ska iväg och inskolas ännu en dag imorgon bitti.. Så godnatt på er :)

Lånade en väns kamera som hon lämnat här och hon har en system precis en sån som jag har (som det är något fel på), så jag passade på att fota mina barn lite. 

Åsikter!
Postat av: Anonym

Vad fina bilder! Och vad stor din grabb har blivit nu, vuxit en hel del antar jag :) Hur lång är han och hur mycket väger han?

Kommenterat - 2011-11-10 / 10:19:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥