En kväll/natt på akuten

2011-11-20 / 11:41:57
Jag tror jag dör lite just nu, jag och sambon upptäckte att han ska jobba från torsdag till söndag. Alltså han kommer inte hem någonting alls under den tiden så bara för mig att öva sig att vara ensam mamma de dagarna. Gruvar mig då jag inte alls är van med det. Jag måste iaf aktivera Halie varje dag så man inte får något problem att natta henne på kvällstid det är ju mest då det kan bli turbulens här hemma för Eddy brukar ju alltid vilja amma just då hon ska nattas, men i slutändan brukar man alltid fixa det.

Igår blev det så mycket att jag inte hann blogga någonting alls. Dagen började med att min syster ringde och ville gå på stan med mig. Det passade ju eftersom att jag behövde nya dop kläder. Det fann jag också, är super nöjd men kan garantera att jag ser så vuxen ut i kläderna, folk blir nog lite paffa på dopet. Efter stan så åt vi i Svedjeholmen och där efter åkte vi hem. Halie somnade på studs.. Jag, sambon och Eddy kollade inte gamla minnen allstå "foton". Efter någon timme så började Eddy med skikattack då jag ammade honom. Tryckte vid örat och han skrek mer. Så då förstod vi att öroninflammationen var på väg igen fast på andra sidan av örat. Så jag ringde min mamma och vi åkte in.. Vi fick vänta 2 timmar innan de tog emot oss. Och väl där inne så tog det 7 min.. Jag åkte alltså bara hem med lite information. Blev ganska så less.. För idag är han mer skrikig och har mer ont och det enda vi som föräldrar kan göra är att ge han alvedon och nezeril. Blir det värre så ringer jag vårdcentralen på måndag, får mycket bättre respons där.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥