En trött mamma

2011-11-11 / 10:50:50
Sitter här typ halv död. Sambon tog Eddy inatt och han somnade fyra.. Där efter vaknade Halie åtta så han var med henne en halv timme sedan gick jag upp med henne.. Just nu äter hon lunch och ska efter det sova och då ska jag själv passa på att blunda. Avskyr att vara trött, hela dagen blir ju förstörd. Och på det är det helg och då vill man ju vara pigg och allert. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Eddy är ju bättre, skriker mindre. Men istället har han vänt på dygnet och vill vara vaken nattetid och det gillas inte alls, för då sambon börjar jobba mer pass är det jag som får vara vaken dygnet runt och i slutändan skulle det aldrig funka. Vi gör olika metoder varje dag nu så vi kan få honom att somna nattetid igen, men nu börja Halie leka med maten, tjingeling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥