Frånvaron har sina orsaker

2011-11-26 / 17:58:58
Nästa en vecka sen nu.
Så tråkigt att man sällan finner en stund för att blogga. Men det är fullt ös nu då sambon jobbar varje dag i långa pass och jag har haft barnen själv. Halie fick feber igår och har hållt igång i två nätter nu, hon har även lite ont i munnen säger hon. Men inget allvarligt så vi behöver inte åka in. Förutom det så har Eddy fått torsk nu, därför han jämt skriker då jag ska amma honom. Han har ju inte bara torsk utan även infektion i öronen och snorig. Så då kan ni nog tänka er att jag har riktigt fullt upp här hemma.. Samtidigt som man försöker hinna med hemmet så gör jag det bästa för att få barnen nöjda. De har de inte lätt just nu, men jag hoppas att de kryar på sig inför dopet som hägrar om en vecka nu.

Det känns faktiskt riktigt tungt nu.. Särskilt då min sambo jobbar så långa pass och inte närvara lika mycket längre. Men det är ju så bra att han äntligen fått jobb. Synd bara att det kommer att vara så intensivt till en början, men man får se det på ett annat sätt. Det ger ju faktiskt pengar.

Idag har vi i alla fall fått upp julen, passade på innan sambon drog iväg på jobbet. Just nu så sover Eddy trots att jag försökt få upp honom. Så inatt kommer han nog somna sent och jag kommer att vara trött som bara den, men vad gör man. Ska försöka få upp honom igen strax och lägga Halie till sängs. Men ska ta hand om henne nu, hon har rivit ner alla Eddys kläder på golvet här nu, JIPPI :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥