Fullt ös, det gillas

2011-11-17 / 20:09:50
Men hallå där alla.
Har haft full rulle sen igår kväll.. Jag och sambon fick för oss att möblera om lite här hemma, vi tog min väns gamla soffa.. Så nu har vi en stor dubbelsoffa här hemma, så då tog vi bort databordet och flyttade in bort + stolar till köket. Ser betydligt mycket bättre ut.. Nu vill vi bara inköpa en ny tvhylla.. Fast det är ju så mycket mer man vill köpa in och kasta en del som vi har, men det får bli då vi känner att vi har råd. Sambon har nu äntligen fått börjat jobba på sin fasta tjänst :) han börjar på måndag.. Skönt att saker oich ting ordnar upp sig ibland. Man tyck ju att det inte alltid bör finnas motgångar. Sånna här tillfällen gör en så glad.

Just nu så sover båda barnen, Eddy lär ju vakna strax igen, därför jag skyndar mig på att blogga och surfa lite.
Imorgon så fyller syrran min år.. Hon blir 16, vart försvann tiden? hon är ju snart 18.. Jag har sagt till henne att det är jag som ska dra ut henne på krogen för första gången ;) två år kommer gå fort, då kommer jag själv vara 25 bast. Usch så gammalt det lät.. Men som sagt imorgon kommer det bli mycket att göra.. Först:
- Till sambons skola och lämna uppgifter..
- Äta lunch på stan.. 
- Sambon drar iväg och skriver kontrakt. 
- Jag och barnen letar efter present till syrran och något till mig som jag kan ha på dopet. 
- Handla mat på coop och Willys
- Bli bjudna på middag och tårta hemma hos mamma.


Och efter det så är dagen slut.. Men det är så härligt att ha saker att göra, älskar sådanna dagar :) 
Nä nu ska jag hålla koll på dörren, det ska komma en som ska köpa lite kläder.
Åsikter!
Postat av: Linda Hellgren

Åh vad coolt med två soffor, får man se bildbevis :):)

Kanske man kan få lite inspiration :D

Kommenterat - 2011-11-18 / 16:51:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥