Grann besök

2011-11-22 / 00:25:23
Åkte till vårdcentralen med Eddy idag och tur var väl det. Han hade infekterat på höger öra och jag fick ut droppar jag ska droppa i båda öronen. Jäkla läkare på akuten som gör allt för att påskynda utan att titta noga. Men nu kommer han iaf bli bättre och sen får vi hoppas att det tar slut med öron ont för hans egen skull. Dessutom kostar ju medicinerna en hel del i slutändan om det blir många.

Förutom det så har jag även fått fint besök av grannen.. Vi har mumsat i oss chokladbollar och surrat ihjäl varandra. Det trevliga timmar..

Nu så har Eddy somnat vet inte om han somnat för natten eller inte. Annars lär han vakna alldeles strax, fast jag hoppas att han sover för natten.. Jag ska ju upp om sex timmar med Halie. Vi får se då hon vaknar, vaknar hon tidigt så går vi ner på dagis annars kanske vi bara är hemma. Sambon jobbar ju, han drog iväg på jobbet klockan fem idag och kommer hem åtta på morgonen igen. Men nu ska jag inte surra mer, dags att inta en skönhetssömn, natti natt !


AW, sötnosen Halie var så liten här och Eddy är sin syster upp i dagen :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥