Hej rubrik ;)

2011-11-09 / 10:23:30
Låter sambon få vila ut rejält nu, trots att jag skulle behöva någon timme. Men kan ju ta den då Eddy vaknar och vill ha mat. Pojkarna har sovit ett bra tag nu och Halie har blivit hyper här hemma. Har stökat ner hela vardagsrummet bara för att jag satt mig här en liten stund. Vadå strejka? Haha. Skall strax ge henne lunch och där efter sova ner henne. Sen blir det lugna gatan här hemma en stund såvida inte Eddy har lika ont idag, hoppas inte. Man lider ju så fasligt med honom. Men nog om det nu, Halie river snart hela lägenheten.. Dags för mig att hitta på något med henne innan det är lunch och vila.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥