Herregud, UNGE!

2011-11-16 / 19:13:36
Mina barn har en tendens att jävlas på kvällstid då inte sambon närvarar, varför vet jag inte? men det är väl mycke testning ifrån Halies sida kan jag tro. Just nu så tjafsar hon. Hon kliver upp ur sängen och har kanske gjort det 50 gånger hittills samtidigt så är Eddy onöjd, han vill ligga ner och amma lite.. Kan tyvärr inte gå och amma samtidigt, Eddy avskyr det.. Så jag får helt enkelt gilla läget och göra det bästa av situationen. Samtidigt som det så måste jag även kolla katten som konstant vill in till Halies rum hela tiden. Går inte heller att stänga in henne i rummet då hon klöser på dörren och ja det blir ju dyrt om man får betala för något sånt. Så då sambon kommer hem så kommer jag att vara helt slut på. Och lägenheten orkar jag inte ens tänka på just nu, städa och städa hit och dit. Nä det skiter jag i ikväll.. Då barnen är lugna och Halie somnat ska jag sjunka ner i soffan och bara VARA! Men vi får se hur det blir det är ju som sagt barnen som bestämmer. Nä nu ska jag inte ge er mer negativ energi utan nu måste jag få positiv energi. HEJJA HEJJA. Vi hörs senae ikväll, puss och kram!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥