Kusinerna :)

2011-11-15 / 12:40:14
Det var si sådär 3 dagar sedan nu. Jag och familjen var i Svedjeholmen två dagar men nu är vi hemma igen. Tillbaks till vardagen om man säger som så. Har nyss snabb städat lite och Halie sover lunch, Eddy har även med somnat men ska väcka han om tio minuter. Har bytt rutin på honom och det funkar kanon bra. Han får sova en halv timme på dagen sen tre gånger en kvart åt gången då sover han därefter typ från nio på kvällen och vaknar vid två är uppe en halv timme och sover vidare till klockan tio på morgonen. Det funkar kanon, jag får mer tid på kvällen.
Men snart kommer det en som ska köpa Eddys pop overall som han vuxit ur, hörs senare.. Bjuder på lite kusin bilder nedan ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥