Magsjuka & febrig son

2011-11-08 / 08:51:03
Inget att hurra för. Det började med att sambon spydde i söndags då vi kom hem.. Men nu har han tillfrisknat lite.. Ja, då åkte jag på det, jag som aldrig är sjuk och magsjuka minns jag inte ens då jag hade senast och på det så blev Eddy febrig.. Han har skrikit konstant hela natten medan jag fått springa emellan och spytt. Tyvärr fick ju min sambo ta hand om han då och då under natten och han som skulle på jobbet idag. Ja, han är nog trött. Men vad ska man göra då det blir så. Imorse hade gubben 39.1 i feber. Den har nu sjunkit och han sitter i sin babysitter, lite halv gnällig så jag ska strax gå dit. Känner mig fortfarande inte kry och har inte ätit sen middagen igår så jag känner mig rätt så tom i magen. Men skulle jag äta något nu så skulle jag garanterat inte få behålla det. Någon som vet vad jag kan få i mig? genom att jag ammar lär jag behöva lite energi och mat i kroppen. Men nu börjar gubben bli otålig, vi hörs av mera sen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥