Nattetid

2011-11-21 / 01:01:54
Mitt i Eddys skrik tänkte jag ändå passa på med ett inlägg. Han är hungrig men pappa gör så gott han kan för att få honom att tok skratta så han skrattar samtidigt som han är lite onöjd.
Men som sagt den här dagen har spenderats i Svedjeholmen, halva dagen iaf. Vi åkte dit och bjöd de alla på mat och sedan åkte vi hem igen. Har städat, tvättat och kollat på Beck.. Efter det så har vi umgåtts med Eddy och nu är det natt, dagen gick snabbare än väntat. Nu vill vi bara få Eddy att sova.. För vi alla ska upp sju imorgonbitti. Vi ska på inskolningssamtal på dagis. Efter det ska vi hem och sova lite till, eftersom att det inte blir många timmar inatt. Sedan iväg och hämta Halie, busa här hemma och sen ska sambon iväg och jobba vid fem och då tar jag över hemmet och barnen. Inte mer än så bestämt just nu..
Eddy har ju fått liknande i andra örat nu, så han är rätt grinig och det är nästan omöjligt att amma på ena sidan nu. Är det värre imorgon så ringer jag vårdcentralen. De är nog så mycket bättre än läkaren på akuten var. Tycker inte om att Eddy har ont, och man tyck ju inte att det ska bli värre och värre. Men vi får se imorgon... Nu ska jag natta ner Eddy och själv sova, natti natt :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥