Öroninflammation

2011-11-09 / 08:48:02
Inatt fick sambon ta Eddy och jag klev istället upp med Halie nu på morgonen. Hujedamej har bara sovit fyra timmar. Eddy har verkligen ont. Har glömt att nämna men vår lilla pöjk har fått öroninflammation. Vi märkte det en halvtimme innan vårdcentralen stängde igår genom att smått trycka på sidan av örat då han varit så skrikig i över ett dygn och då märkte vi att han hade ont där så då åkte vi och kollade och rätt hade vi, han har nu fått 5 dagars antibiotika som han skall ta tre gånger per dag. Hoppas det hjälper honom nu. För inatt var han verkligen skrikig. Det lär ju göra svinigt ont.. Har så svårt att amma honom på en sida genom att han har så ont i ett öra. Ibland önskar jag att jag kunde överta hans smärta. Men så lätt är det inte. Vi får hoppas att det ger med sig snart.. Han har hunnit ta antibiotikan två gånger hittills.

Förutom det så har jag och Halie tvättat hela morgonen, jag tog mig nyss en liten paus och Halie satt sig ensam vid bordet och ritade. Så fort Eddy vill ha mat tänkte jag lägga mig ner och vila en stund så får sambon gå upp.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥