Sovit ut

2011-11-08 / 13:55:33
Jag och plutten har sovit ut och han sover fortfarande, mår så mycket bättre nu. SKÖNT, för snart kommer ju även Halie hem. Hon får egentligen bara vara på dagis till halv tolv, men jag ringde till de idag och kollade om hon kunde vara där till sambon slutade halv två. Egentligen inte men om det var kris osv så skulle det gå och det gick. Tur man hade, skulle inte vara så kul att få gå ner och hämta henne då man mår pyton. Men nu så är sambon där och hämtar upp henne, undra hur det gick.. Första gången som hon faktiskt sovit där, undra om hon ens lyckades somna. Jag får väl höra det snart.

Idag så blir det spagetti och köttfärsås till middag, ska be sambon handla grädde och krossade tomater innan de dyker upp.


Min stadiga pojk!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥