Svar på era frågor

2011-11-16 / 11:59:17
Har fått lite frågor så jag tänkte ta och svara på dem här och nu.. 

Hur lång är Eddy och hur mycket väger han?
Nu var det ungefär 1 månad sedan vi vägde och mätte honom. Men senast vi var på bvc så vägde han 7100 gram och var 64,5 lång.. Och kan garantera att han har ökat på både vikt och längd sen sist. 

Hur fixar jag ett eget domän bra och billigt samt enkelt?
Då jag ville ha ett domännamn så sökte jag bara på google, jag fann en sida och där efter gjorde jag en. det finns ju massvisa sidor att välja emellan. Och det kostar mig 80 kr per år att få ha det här namnet. Inte en stor summa precis, ganska enkelt och skönt att ha ett domännamn. 

Och hur kan man tjäna pengar på att blogga?
Man tjänar ju då man lägger in reklam i bloggen, du behöver bara söka på google exempel "tjäna pengar på bloggen". Så får du hjälp om hur du ska göra. Jag tjänar ingenting på min blogg. Jag har inte orkat ta in reklam osv. Hade det tidigare men tyckte det blev så jobbigt att hålla reda på allting. Men har du många besökare på din blogg så är det ju absolut värt att ha reklam i bloggen :) Man kan även tjäna pengar på andra sätt. Sätt dig ner och googla så finner du.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥