Till stan

2011-11-03 / 10:42:07
Godmorgon säger man väl.
Skall nu skynda mig på hem för att ta en snabb dusch och dra på mig lite smink. Sen blir det stan med Johanna för att kolla lite utstyrsel. Har blackout. Men idag måste jag bestämma mig för vad jag ska vara. Imorgon kommer alla, ja ni vet inte om att jag ska ha halloween fest. Men ibland säger man inte allt, men det ska jag ha. Har varit planerat sen typ två månader tillbaks. Det kommer kring tio pers och jag ska bjuda de på mat. Så det här kommer nog bli riktigt skoj, får man hoppas i alla fall :)

Nä nu känner jag stressen i mig, måste iväg nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥