Vänt på Eddys sovtider

2011-11-16 / 10:27:40
Godmorgon säger man väl.
Så skönt, nu har vi lyckats vända på Eddys sovtider. Då han var sjuk så började han vara uppe om nätterna. Och det tog hårt på våra krafter kan jag ju säga. Men nu har vi äntligen vänt på hans tider.. Han sover från nio på kvällen till tio på morgonen.. Förutom att man ammar honom emellan det då. Men det är otroligt skönt att kunna få någon timme med sambon på kvällen. Igår hade vi hela tre timmar tillsammans utan barnen.
Sambon sover just nu på soffan, Halie är på dagis och Eddy sitter och pratar i babygymet. Jag ska strax städa och ta hand om tvätt innan Halie kommer hem. Då sambon lämnat av henne sticker han iväg och jobbar. Han jobbar enda till nio ikväll så jag ska även lägga barnen.. Får hoppas att Eddy vill vara snäll då man lägger Halie. Gruvar mig alltid för hur läggdags ska bli. Trots att man alltid lyckats varje gång så gruvar jag mig ändå. Men men...
Ska börja göra något här hemma nu så jag slipper göra det sen.. Pusshejs!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥