00.56

2011-10-25 / 00:56:59
Klockan har närmat sig ett och min lilla pojk är fortfarande vaken även min sambo som bör ligga i sängen och sova. Men eftersom att han tog sig en lur ikväll så är det väl inte det lättaste att somna om direkt. Men vi ska strax inta sängen och jag ska sova ner Eddy och mig själv. Måste bara titta klart på "pengar på bordet" först.

Det blir en fullspäckad vecka för oss. Detta händer och sker:


Tisdag - Städa ur gamla lägenheten & Eddy ska vaccinera sig.
Onsdag - Jag och Eddy ska gå på stan med Johanna, handla & sambon och Halie ska ut på äventyr.
Torsdag - Halie fyller 2 år.. Och det ska firas med kladdkaka (det blir tårta hela helgen låång) och några kommer på besök & självklart blir det presentöppning.
Fredag - Köpa ingridienser, storstäda och göra tårta.
Lördag - Kalas "släkten kommer". Full rulle med fika, sällskap och presenter
Söndag - kalas "vännerna kommer". Full rulle med fika, sällskap och presenter.
Måndag - Städa det sista i gamla lägenheten
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥