Avskyr smärta

2011-10-14 / 15:58:54
Vilken värk mitt prev ger mig. 1-2 gånger i veckan får jag så fruktansvärt ont att man måste ligga på huk i 20 minuter och får släppa allat annat och ligga och ha ont. Tyvärr går det inte att ta bort heller.. Jag får antingen stå ut och se om det minskar eller så får jag ta ut mitt prev. Vilket jag inte vill göra.. Känner att jag är på väg att få det nu så snart blir det säng läge innan vi ska äta middag .. 

Förutom det så har jag mest varit låg idag och tagit hand om barnen, alla dagar kan man ju inte må 100 % helt enkelt. Sambon gör maten idag och han har en kompis här med. Efter det ska vi skjutsa in hans syster till stan och på en fest och vi ska handla lite och ikväll blir de nog film och kanske spel.. Så ser fredagen ut för oss. 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥