Dagens foton :)

2011-10-13 / 20:01:31

Blöjbytning på Eddy var det första vi fick göra då vi kom till Husum. 

Halie fann Nowas roliga leksak och ville helst ha den för sig själv. Nowa var mest nyfiken :)

Visst är hon söt? :)

Halie, älskade denna.. Var på väg att köpa en sådan för ett år sedan.. men nu tyck jag hon är lite för stor för den :p 

Eddy ligger och tittar och Nowa kryper runt och är nyfiken :)

Go gubben på bra humör!

PRINSEN!

Nowa flörstade med min sambo, FY SKÄMS NOWA :)

Gumman fick lite fika och mamma fick titta på "får ju inte äta det som innehåller mjök" men tur är väl de ibland, då behöver man inte öka i vikt ;)

Åsikter!
Postat av: Gabbi

Nowa har ju bara lika bra smak som du ... det ska hon väl inte behöva skämmas för ELLER ? =)

Kommenterat - 2011-10-15 / 10:32:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥