Dags för släkt kalas

2011-10-29 / 12:51:22
Hej och hå..
Nu är det dags för det första kalaset (släkt) fast tyvärr blir det inte så mycket släkt som kommer tyvärr nog. Tycker att det är jätte tråkigt. Särskilt nu då Halie är så mycket större och uppskattar att det kommer folk. Men det är som det är. Huvudsaken de allra viktigaste är med så är mamma och pappa nöjda. Tårtan gjorde vi igår kväll, blev inte sådär super nöjd med den, men den får duga helt enkelt. Vi får göra nästa tårta inför imorgon bättre helt enkelt.
Halie sover just nu lunch och då hon vaknar så är besöken påväg hit, så det blir lite presntöppning och fika. Namnam! Men jag har en del att utföra nu innan alla kommer. Pusshejs!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥