En bra dag

2011-10-17 / 22:28:32
Hej och hå, vi är hemma och har städat lite och har även hunnit få underbart fint besök utav en vän. Vi satt och pratade någon timme, det behövde jag :) Vår minsta katt eller liten och liten ja hon som är yngst, vi försökte ta ut henne idag, för hon behöver verkligen komma ut. Hon var ute i tre timmar, men gömde sig mest i buskarna.. Där efter tog vi in henne igen, imorgon ska hon få gå ut igen, får se hur det går då. Hinner inte blogga mer än så utan nu ska jag äta kvällsfika med min sambo och efter det så blir det sängen för oss båda. Nattinatt!


Man kan ju alltid äta upp pappas hand om man är hungrig ;)

Och sedan somnade han sött i mammas famn <3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥