En dag med familjen

2011-10-18 / 18:37:02
Hallå där.
Om jag ska uttrycka mig så har vår vardag varit hektisk och inget har funkat nu på senaste tid men jag kan nu säga att vardagen har förbättras enormt. Vi har nu gjort ett dagligt schema som vi följer varje dag och det har funkat super bra i två dagar och Halie har blivit så mycket  gladare och hon bråkar inte lika mycket mer. Så otroligt skönt att göra familjen lycklig då blir jag själv lycklig :) Så idag har vi varit ute i skogen i en timme (hela familjen). Det regnade, men det struntade vi i. Efter det tänkte vi hälsa på min moster men eftersom hon inte var hemma så åkte vi hem igen. Vi har kokat kantareller som nu ligger i frysen och vi har ätit middag och lekt med barnen och sett på bollibompa. Nu sover gumman och Eddy sitter pigg i sin babysitter och hemmet är fint och städat.. Och jag har frihet? OMG, jag ska njuta så mycket ikväll och slå på en film med älsklingen.
Imorgon så ska vi till min moster efter Halie ätit mellis. Vi ska bli bjudna på middag av henne.

En glad liten kille sitter i pappas famn (:

Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Visst äre smart med scheman? :) allt rular ju på mkt bättre då å alla blir nöjdare!

Kommenterat - 2011-10-18 / 19:45:52  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥