En dag med massa "måsten"

2011-10-06 / 09:35:28
Godmorgon.
Imorse så försov sig Halie och sambon så hon blev hemma idag, just nu så duschar hon och det har även jag gjort. Eddy ligger och sover. Då de alla är vakna så ska vi iväg med flera lådor kläder till klädinsamlingen, varför kasta då det finns barn som behöver kläder. Skönt att ha rensat bort en hel del i alla fall. Efter det så ska vi upp till gamla lägenheten och ta bort resten av grejorna som finns där. I slutet av oktober så skall ju lägenheten vara klar och städad. Vi funderar på att dra oss mot Själevad hållet nu då sambon fått jobb i Bjästa. Vi vill absolut inte bo där, så Själevad blir i alla fall en liten bit närmare än Domsjö, bara det sparar ju in lite bensin ;) Men så är det planerat i alla fall. Ska bli riktigt kul att börja titta på lägenheter och denna gång ska vi välja lägenheten vi absolut vill ha och nederplan är nästan ett måste nu då vi ha barn och djur.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥