En dag på stan

2011-10-25 / 19:16:05
Vilken lång dag och det är redan kväll.. Här hemma är det inte lugnt för fem öre, hade bara tur nu att båda barnen är tysta.. Halie försöker vi sova ner. Hon är riktigt tjurig ikväll och Eddy har haft mag knip men sitter nu lugnt i babysittern.

Idag åkte vi spontant in till stan och köpte de sista presenterna till Halie. Tyckte vi köpt så lite men nu då jag slog in de vi köpt blev det ganska mycket ändå.. Men men, att få se henne glad och lycklig gör mig gott. Så snart blir det julklapps inköp också. Hon fyller ju så nära julafton. Vi var dessutom en snabb visit in på rusta för att köpa lite fler förvaringslådor åt Halie, det behövs..

Nä nu måste jag lata mig en stund är HELT SLUT!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥