En super nice onsdag

2011-10-12 / 23:13:11
Ja nu är det mycket kläder inlagt här och knappt ett vanligt blogg inlägg. Dagen har jag spenderat såhär:

- Varit i Moliden på loppis med mamma och Eddy, fyndade som vanligt ;)
- Sambon gjorde super god middag och vi hade besök av Malin och Felicia.
- Jag, sambon och Malin satt och målade tecknade figurer som vi imorgon ska hänga upp på Halies vägg.
Förän nu blev vi klara och besöket har gått hem. Nu återstår städ. Typ hänga upp tvätt, röjja undan efter allt ritande och hänga in nytvättat i garderoberna där efter lite tv, kvällsfika och sova. HANN inte träna idag heller. Hur skall jag hinna med mig själv? Jaja, hinner inte skriva mer än så :)


Halie och hennes kusin Felicia igår (:
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥