Energi på topp

2011-10-10 / 13:10:05
Nu är det lugnet här hemma förutom att Eddy ligger och låter i babysittern. Sambon tog en tupplur likaså Halie. Då de vaknar igen så skall vi fixa gästrummet och flytta över massa lådor till annat förråd. Så idag är en städ dag med andra ord. "måsten, måsten göra". Men tur man har sådan energi idag att man orkar. Sånna dagar borde det finnas fler utav. Ikväll tänker jag även lägga ut kläder till salu, en väldans massa. Från pojke i storlek 50 till 62 och från flicka i storlek 50 till 92. SÅ är du intresserade av något särskilt plagg redan nu så kan ni bara kommentera det här så kikar jag innan allt läggs upp, har allt möjligt så ;) Men nog om det nu, Eddy börja kinka sig lite och har säkerligen bajja i blöjan. Så det är bytdags.. So long :)
Åsikter!
Postat av: Anonym

Tjejkläder strl 86/92 och uppåt :)

Kommenterat - 2011-10-10 / 19:33:16
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Tjejkläder strl 86/92 och uppåt :)

Kommenterat - 2011-10-10 / 19:33:45  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥