Ett blogginlägg mitt upp i allt!

2011-10-11 / 14:59:28
Det har blivit lite bloppis av min blogg just nu, kommer emellan åt blogga som vanligt med. Men tycker det var enklast att lägga in alla "till salu plagg" här än på facebook. Förutom alla dess kläder som jag hållt på med hela kvällen igår och idag så var vi på ögonkliniken med Halie imorse. Hon hade års kontroll och då kollar man om synen försämrats eller förbättras. Halie hade samma syn som för ett år sedan så ingen sämring, vilket var skönt att höra. Gick ganska bra där idag, särskilt då en av de som jobbar där får leka runt så att Halie tittar, haha. Rätt så kul att se på. Just nu så myser alla i soffan förutom jag, jag går ju runt och söker kläder som barnen vuxit ur. Men det är en bra tidpunkt idag och det måste bli gjort så man slipper fylla förrådet med en massa kläder.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥