Ett kvälls inlägg

2011-10-10 / 18:28:31
God kväll allesammans.
Just nu så skyndar jag mig med ett inlägg medan Eddy är lugn ;) idag gjorde jag maten.. Det blev fläskfilé, svampsås, grönsaker och ris. Så J*vla gott och nu så ska sambon natta Halie och efter hon somnat ska jag fota alla barn kläder, det är alldeles för mycket att spara på. Har redan lagt undan "Halie och Eddys första kläder" och några enstaka som jag inte vill ta bort. Och Felicia har fått så otroligt mycket utav oss nu och hon kommer inte ens hinna använda allt så nu måste vi bort med en del så de slipper ligga i ett förråd och skräpa. Vi hade ändå inte tänkt ha fler barn just nu. Och vill vi ha fler sen så kan man bara köpa nytt ;) men nu börjar Eddy tjura till lite så jag ska ta hand om honom.. Jag lägger in alla kläder som är till salu ikväll !

Hittar så många söta foton på Halie som bebis, kan inte låta bli att lägga in då ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥