Fullt upp

2011-10-06 / 19:33:50
Då man trodde att alla barnen slagit sig till ro så vaknar båda samtidigt "igen". Har hållt igång precis hela dagen lång. Vi har tagit nästan allt ifrå gamla lägenheten nu och då vi kom hem var det bara till att rensa och städa här hemma med. Och nu pendlar jag mellan att springa in med Halie i rummet samtidigt som jag bloggar. Och Eddy ligger i soffan och små gnäller och söker efter mat. Sambon åkte snabbt på affären och självfallet sker det just då. Tur han snart är tillbaka så man kan turas om nu då båda är tjuriga. Jaja, måste ta hand om barnen nu! får blogga mer sen helt enkel.t
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥