GRATTIS på 2 års dagen hjärtat!

2011-10-27 / 02:52:00
Nu är dagen här, din andra födelsedag sen du kom till. Fast egentligen kan man säga tre då det firades lika stort då du kom ut till världen. Min lilla tjej har gått och blivit så stor så snabbt.. Och med tiden har du lärt dig att skratta, krypa, gå, prata och så mycket annat. Nu är du tillräckligt stor att förstå vad vi säger till dig. Så stor att du t.om kommer att uppskatta dina presnter med lycka och bli glad. Den här dagen har jag väntat spänt på. Att få fira dig kommer göra mig varm om hjärtat och jag kommer tänka tillbaka lite extra på den dagen du kom ut till mig och pappa. Du är riktigt älskad utav mig och pappa och vi kommer vid all framtid att älska och finnas för dig oavsett vad. Kärleken till dig är den största kärleken en människa kan känna. De som inte upplevt lyckan om ett barn vet inte alls vilken sorts kärlek jag talar om. Den är så stor.. Jag älskar dig mer än allt annat och jag kommer alltid att gå genom eld och vatten för att du ska få det bästa. MAMMA ÄLSKAR DIG.. GRATTIS PÅ DIN 2 års dag. MASSA PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MAMMA, PAPPA OCH LILLEBROR EDDY!!!!!!

Halie alldeles nykläckt och hennes första födelsedag då hon fyllde 1 år :)
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Grattis Halie! :)

Kommenterat - 2011-10-27 / 08:38:23  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥