Härliga kväll

2011-10-26 / 23:05:00
Har nyss avverkat 6-8 avsnitt av skilda världar. Sitter även nu och betalar lite räkningar så det slipper bli så mycket imorgon. För det är nämligen Halies födelsedag då.. Vi har bestämt att hon ändå ska få åka på dagiset.. Vi tänkte att det kan bli kul för henne att firas där och sedan efter lunch kommer hon hem och sover och därefter firar vi henne. Eftersom att det blir mycket tårta i helgen så ska vi bara fika med kladdkaka och saft. LÄNGTAR till att hon får öppna alla presenterna.. Jaja, nu ska jag även städa undan lite här hemma och mysa med killarna. Vi hörs imorgon.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥