Härliga måndag

2011-10-24 / 19:20:29
SKÖÖNT, kom hem för en timme sedan och vi har även hunnit med att städa. Nu trivs man igen och båda barnen sover för tillfälligt vadå LYX. Jag ska förbruka tiden här litegranna då Eddy vaknar så blir det soffläge och mys med sambon i högsta hugg..

Som sagt vi var i Svedjeholmen idag och blev bjudna på mat.. Mamma har tapetserat klart i köket nu, det blev ju så bra. Följde även med henne en visit till rusta där hon köpte mer tapeter var med och valde och det blev hur bra som helst. FUSK, vill också kunna tapetsera.. Men det får vi göra då vi finner lägenheten vi ska bo i.. Efter den så flyttar vi inte förän det blir hus köp och det kommer ju ta ett par år till.

Imorgon så är det dags för Eddys första vaccin och självklart är jag själv med han då. Vi har tid halv tolv och det är precis då min sambo ska hämta Halie på dagis så jag får bita ihop helt enkelt. Tur han är så liten ännu att han inte stretar emot.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥